sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Föööööööörlåt!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Heeeeej, vi suger på att blogga!!
Iaf i'm back och Ida bloggar nog senare ;D
Jag e inte kvar ''mitt i skogen'' längre åkte ner hit till älskade Sthlm i torsdags men de va jävligt jobbigt att åka ifrån pappa och alla, pappa försökte locka kvar mig för dom skulle på räkfrossa igår men men.. Kanske åker upp nästa
helg igen, får se hur de blir. 
Kan berätta lite om vad som har hänt, förra helgen drog pappa, hans fru och några till mot Gbg för att kolla på Bruce Springsteen så jag och en kompis va i pappas hus och passade hunden medans min lillebror fick åka till sin mormor. Vi hade de sjukt trevligt badade i jacuzzin, åkte moppe osv.
Just nu sitter jag hemma heeeelt själv, forever alone xD närå, men mina bröder har dragit ut och mamma kmr hem ifrån Hälsingland imorn, de roligaste e att de e 2,5 mil emellan där pappa bor och där mamma va men de ena ligger i Dalarna och de andra ligger i Hälsingland..
Imorn blir de nog bara att chilla träffa lite folk kanske? :D får se hur de blir, annars blir de nog bara att ta de chill med Idaaaaaaaaaa! :D
Kanske kmr upp nån bild imorn elr nåt har några som jag kan lägga upp från sommaren.
Men vi hörs kanske senare babes.
Pusss ♥
//Sara
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: