sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Big Lake Run yesterday!

Kategori: Allmänt

Hej hej! 
Sry för att jag har varit skit dålig på att skriva, men hann inte skriva nåt igår, passade på att umgås med alla eftersom jag inte träffar vissa av dom så ofta. Dagen spenderades mesta dels av att sitta i bilen, men vi drog ner på byn och kollade på massa bilar på kvällen. Sitter just nu kvar i Rättvik hemma hos min faster, så vi ska väl börja packa och åka uppåt om en stund. Åker med min pappas fru och min lillebror upp eftersom att pappa ska åka mot Sthlm. Fick även träffa en kompis igår som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge. 
Där fick ni veta lite om igår iaf.
Men vi kanske hörs lite senare. 
Puss! :*
//S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: