sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Sry för min dåliga uppdatering!

Kategori: Allmänt

Hello Babes!
Sry för att min uppdatering har varit kass idag men har inte haft så mkt tid över så att jag har haft möjlighet att skriva.
Drog till centrum idag och va där i några timmar och gick runt med en kompis, köpte även med lite kläder :D
Sen nästan direkt när jag kom hem så började jag att packa och städade även ihop lite på mitt rum, min väska e typ full och jag har inte ens packat allt, de e ju bra.. :P
Ska typ fortsätta snart så att de blir klart men vi kanske hörs imorn innan jag drar för tror inte att jag orkar skriva nåt mer ikväll och om jag inte hinner innan jag drar så mobilbloggar jag nog ;)
Pusss
//S
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: