sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Love Life!

Kategori: Allmänt

Hello!
Har typ packat hela morgonen, så drf har jag inte skrivit.
Det blir bara ett kort inlägg för mig nu för pappa kan ringa när som helst.
Typ vaknade i morse och började packa sen kom jag på att man kunde kolla vilket gymnasie man har kommit in på så typ sprang och satte på datan sen vart jag sjukt glad eftersom jag kom in på mitt förstahandsval, trodde inte att jag skulle göra de men men :D har jag typ snackat med Ida en stund oxå :D
Känner mig så sjukt stolt, klarade moppe körkortet förra veckan och nu kom man in där man ville :D Love my life!
Men ska packa ner min data igen, packade upp den för eran skull ;)
Skriver nog när jag sitter i bilen, har typ 25-30 mil att åka så vi hörs :)
Puss! :*
//Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: