sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Vad duktig jag är på att uppdatera! :O XD

Kategori: Allmänt

Hej alla och sry för att jag e skit dåååålig på att blogga men har typ fullt upp så är typ aldrig inne på dagarna.
Det e sjukt nice väder här uppe så dagarna har spenderats ute i solen.
Har inte sett ngn björn än iaf, imorn drar vi iaf till Sala/Västerås och där kmr vi va till söndag så de kmr bara bli mobil bloggning, så skriver när jag har tid. Skulle egentligen åkt ner till Sthlm på söndag men skiter i de och åker upp hit ist, för de kmr förmodligen upp mer folk hit som vi känner nästa vecka och vill träffa dom..
Jag har inte berättat exakt vart jag e men jag befinner mig i ett hus typ ''mitt i skogen'' har inte ens internet på min lur. Byn e ganska så liten så alla känner alla ;) Älskar att va här för de e så sjukt lugnt!
Hoppas alla har mår bra och kan njuta av sommaren!
Men vi hörs kanske mer imorn elr nåt, får se hur de blir ;)
Puss på er sötnosar! ♥
//S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: