sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Dagen ;)

Kategori: Allmänt

Godkväll! XD
Hoppas allt e bra med er!
Här är de iaf toppen, ska börja plocka fram lite grejer så jag kan packa imorn, brukar packa typ samma dag som jag åker elr kvällen/natten innan men eftersom jag inte vet exakt hur länge jag kmr va borta så e de lika bra att börja lägga fram, kmr säkert glömma bikinin som alltid, brukar va sjukt duktig på de :P
Idag iaf så har jag hämtat mitt moppe körkort sen drog jag till centrum och mötte en kompis som jag inte har träffat på sjukt länge och kmr inte kunna träffa henne på 2 månader för att hon drar till Spanien och jag drar till pappa. Men men vi gick runt lite där sen drog vi till ett annat ställe för behövde köpa lite grejer.
Tänkte dra till centrum imorn igen, men vet inte med vem, ska kolla vad Ida ska hitta på ;D
Skriver kanske mer senare ;)
Byeeeeee :*
 
//S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: