sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Hej hej hej =D

Kategori: Allmänt

Hej mina hjärtan! Jag är fullt medveten om att jag är sämsta bloggaren i hela universum. Har inte uppdaterat på typ 2 dagar, förlåt för det. Det är tur att Sara finns iaf. Sitter och snackar med henne just nu, vi försöker lösa lite saker. Hahahah, allt jag kan säga är att jag har trasslat till det som fan, med mitt ex. :(
 
Bjuder på en bild på Sara o mig, det här är för typ exakt 1 år sedan, när vi var på en kryssning till typ Tallinn I think(?)
Aja... Hoppas ni har det bra!
 Vi hörs snart igen =)
Puss puss
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: