sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Dålig uppdatering från mig!

Kategori:

Tjoo sötnosar!
Sry att jag inte har skrivit förrän nu men blev lite stressigt imorse. 
Sitter just nu hos min älskade moster och (morbror), har inte träffat dom på två veckor eftersom dom har varit bortresta så ska sova här inatt, får se hur mkt bloggning de blir, ska göra mitt bästa. Om en stund ska vi åka mot Skogås för att fira min mosters kompis som fyller 35, sen senare ikväll blir de nog bara att umgås och ta de lugnt, kanske spela wii(?) va fett längesen nu! :P 
Vet inte om de kmr in några bilder från helgen idag, om jag inte lägger in några bilder idag så kanske de kmr in dubbelt så många imorn ist ;)
Men vi hörs senare! 
Pusssss på er! ♥
//Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: