sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Home sweet home!

Kategori: Allmänt

Heeeej :D
Nu e man hemma då, har haft en underbar helg tsm med Ida och hennes familj.
Blir hemma till torsdag elr fredag sen drar man till Dalarna igen, till pappa.
Btw, både jag och Ida har skilda föräldrar så ni vet.
Det kan bli lite dålig uppdatering när jag är hos pappa för vi e inte alltid hemma men kan blogga från mobilen när jag har tid över, ska göra mitt bästa! :D
Men Ida kmr ju också skriva så det blir nog inte brist på inlägg iaf ;)
Ikväll blir de nog bara att chilla, packa upp och sånt. Imorn däremot så drar jag nog till gymmet en sväng, va för längesen nu :P
Kmr nog en bildbomb lite senare ikväll, orkar inte fixa med de nu..
Men vi hörs senare! :)
Puss & Kram ♥
//Sara
Här får ni en bild på min älskade lilla hund, hon bor hos min pappa så träffar inte henne så mkt, saknar henne grymt mkt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: