sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

More pictures are coming!

Kategori: Allmänt

Hemma igen! :D
Drog ut och mötte en kompis, tog en powerwalk till jag mötte henne och gjorde samma sak på vägen hem, riktigt skönt! :D Vi drog oxå och hämtade en basketboll, de va fett längesen jag spelade!
När jag kom hem idag hade min underbara mamma varit så snäll och köpt lite grejer till mig bl.a en halsduk med usa flaggan :D, hahah typ dör för allt som har med usa flaggan att göra just nu XD
Sen innan jag drog ut beställde jag hem några nya skal till min lur, har längtat efter att köpa nya, så jag hoppas på att jag får en av dom innan jag drar på fredag iaf :)
Ska lägga in lite fler bilder om en stund, men kanske skriver lite senare annars hörs vi imorn :)
 
//S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: