sbin.blogg.se

Hey dudes! :D vi är två sköna och spontana bruds på snart 16 år som fick för oss att vi ville börja blogga tsm. Vi kanske inte kmr att blogga varje dag, men hoppas ändå att ni gillar det ni får läsa ^^ ha en bra lässtund o hoppas att ni stannar/återkommer hahah! Puss hej! ;)

Right now!

Kategori: Allmänt

Hello babes!
Sitter vid datan o chattar med sötnosar o snackar i tele med sara syster yster :) funtar på om jag ska sova eller ej, är galet trött... Anyway, imrn börjar min o älsklingens agilitykurs! Den håller på måndag, tisdag o onsdag och ligger i kungsan nånstans tror jag. Är galet taggad :D Men ska typ lägga mig i sängen och kolla på film nu I think, forever alone hahah ;) 
Sov gott readers så hörs vi tomorrow =D
/Ida
 
Bjuder på några bilder från när jag var i Polen på studieresa i mars, saknaaaar ♥
 
Jag, Matilda, Valeria och Alex
 
Matilda o Elin @ Auschwitz
Hahahahhah, Rasmus & Alex :)
 
Ta mig tillbaka... </3
 
 
Säg till om ni vill se fler bilder! har hur många som helst ;D
Puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: